Correu formal
Per a: Amazon
De: Sara
Assumpte: Producte defectuós
Benvolguts senyor/a,
Abans de començar li vull dir que sempre ha estat molt correcte en el seu servei i m'han entregat els paquets al dia acordat i sempre he estat molt satisfeta amb la meva compra. Però aquesta vegada no ha estat així.
Fa dues setmanes vaig comprar un set de tasses de cafè. La data d'entrega era el dia 8 d'octubre i va arribar ahir 20 d'octubre. A més a més, dues tasses tenien la nansa trencada, tres estaven partides per la meitat i una altra trencada en mil bocins, només hi havia una tassa amb condicions.
M'agradaria que se'm tornessin els diners, perquè les tasses estan defectuoses.
Gràcies per endavant,
Sara

De: Sara
Assumpte: Producte defectuós
Benvolguts senyor/a,
Abans de començar li vull dir que sempre ha estat molt correcte en el seu servei i m'han entregat els paquets al dia acordat i sempre he estat molt satisfeta amb la meva compra. Però aquesta vegada no ha estat així.
Fa dues setmanes vaig comprar un set de tasses de cafè. La data d'entrega era el dia 8 d'octubre i va arribar ahir 20 d'octubre. A més a més, dues tasses tenien la nansa trencada, tres estaven partides per la meitat i una altra trencada en mil bocins, només hi havia una tassa amb condicions.
M'agradaria que se'm tornessin els diners, perquè les tasses estan defectuoses.
Gràcies per endavant,
Sara

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada